Fie

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av sofie andersson - 29 januari 2011 18:35

I dag har det inte blivit mycket vettigt gjort. Har vart på Stencirkelns årsmöte men det är väl det enda. Meija har dock gjort en stor upptäckt i dag. Hon har upptäckt skuggor. Hon blev hel tagen när hon märkte att om hon sträckte ut sin hand i solen blev det en skugga bakom. Låg jätte länge och sträckte ut och drog in armen. Måste vara häftigt att upptäcka världen. För oss är alla sånna småsaker helt normalt men för ett litet barn är allt en ny upptäckt. Tänk va spännande att komma ihåg hur man upplevde alla småsaker första gången.


Nu blir det att bygga ihop nya byrån och sen plugga lite. Förhoppningsvis hinner jag med ett glas vin sedan =)

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards