Fie

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av sofie andersson - 19 januari 2011 20:07

I dag blev det en sväng till ikea med Mova och Meija. Köpte en ny byrå till hallen, en jätte snygg som matchar mitt avlastningsbord. Den va svartbrun ur hemnes serien. Sen blev det en ram till mitt kollage på Meija, batterier, lampor, kastrullunderlägg och islåda. Så blev en del iaf. Efter ikea mötte jag upp mamma och jag och Meija följde med henne till eftersom Jonas skulle jobba sent. Meija och mamma gick ut med Elliot och jag åkte och fixade stallet. Då ringde Jonas och berättade att han hade slutat redan fyra men inte fått tag i mig. Så det va lite surt för då hade Meija kunnat vart hemma med honom i stället. Men, men jag och Meija sover hos mamma i natt eftersom det va den ursprungliga planen och vi redan tagit oss hit.


I övrigt håller jag för tillfället på och lägger upp ett träningsschema för Dandy. I med att han inte kan gå på max pga. hans skada har jag fått tänka om lite när det gäller träningen. Så nu kommer han gå i fem veckors perioder tre omgångar sen gå upp på sex veckors perioder och om han håller gå upp på åtta veckors perioder. Kan lägga upp en utförligare träningsplanering om några dagar när jag har liteb mer tid. Ska natta Meija nu. Måste bara säga att det blir en resa till åre v.10 med Jonas Meija, Jocke, Sara och ev. några fler. Ska bli jätte kul, va länge sen jag åkte skidor. Får berätta mer om det också senare.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards