Fie

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av sofie andersson - 14 januari 2011 21:42

Har bara lite kvar på hemtentan nu. Behöver skriva ca 1,5 A4 till och sen är jag klar men har ingen motivation. Om jag bara tar tag i det här nu så kan jag skicka in i kväll och har hela helgen fri men jag orkar inte. Måste skärpa mig. Har i princip skrivit på PM och hemtentan hela dagen. Eller ja lekte med Meija på förmiddagen sen kom mamma och gick en timmes promenad med henne så jag fick plugga och sen kom Jonas hem och tog hand om henne. Mamma red Dandy i dag också så jag ska hinna bli klar. Hon hade ridit ut en sväng med Tessan. De hade travat på fältet och han hade vart pigg men det hade gått väldigt bra. Är skönt när mamma kan rycka in och hjälpa men i morgon ska jag rida själv även om hon sa att hon kunde rida.


Borde börja lägga upp en plan för Dandys träning och tävling under 2011 men känns inte lönt att göra det om han inte håller. Hatar att sätta upp mål som jag inte kan fullfölja för då känner jag mig så misslyckad. Samtidigt måste jag ha något att sträva i mot för att hålla motivationen uppe. Skulle behöva en häst till, någon som känner sig manad att låna ut en trevlig hopphäst till mig?


Nej, nu måste jag ta mig i kragen och fortsätta plugga. Måste bli klar så jag kan hitta på något kul i morgon!

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards