Fie

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av sofie andersson - 3 januari 2011 22:24

Det har hänt så mycket sista tiden att jag inte hunnit skriva. Först var jag sjuk i  10 dagar varav jag hade feber 8 dagar så hade inte så mycket ork mellan sjukdomar, försök till julinköp, planering av nyår och dop. Nu är den värsta stressen över då dopet var i dag men nu börjar skolstressen i stället. Sista tentan på religionvetenskap A kursen nästa vecka, ett PM som ska in nästa vecka och ett seminarium som ska in i veckan. Fullt upp med andra ord. Får skriva mer om nyåret och julen när jag får tid över men ska skriva lite om dopet innan jag börjar plugga.


I dag 15.00 i Skultuna kyrka döpte vi Meija till Iris Meija Alice. Det var Maria som döpte henne, samma präst som konfirmerat mig och min bror. Allt gick riktigt bra och det var ett jätte fint dop. Daniel, Lukas och Adde blev hennes Gudfädrar och det var jätte många som kom på dopet. Blev jätte glad över att  så många kom. Känns bra att veta att så många männiksor bryr sig om mig, Jonas och vår dotter. Kan man önska sig så mycket mer en massa underbara vänner och släkt? Dessutom fick hon så fruktansvärt mycket presenter, vet knappt vart allt ska få plats :P Tack så jätte mycket alla som kom och alla ni som skickade presenter. Ni gjorde mig verkligen jätte lycklig! Ska lägga upp bilder från dopet när jag lagt över dem till datorn. Nu blir det plugga lite och sen sova i morgon ska jag till läkarn klockan 8.10 sen BVC 14.00 och däerfeter stallet och sen ska jag hinna plugga så skulle verkligen behöva få sova lite.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards