Fie

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av sofie andersson - 8 januari 2011 23:31

I dag har vart en riktigt bra dag om man bortser från att min lilla älskling väckte mig strax innan fyra :P Tror hon är inne i någon växtperiod där hon behöver massa mat eller så behöver hon äta igen det hon inte åt när hon va sjuk. För nu äter hon fem gånger per dag + gröt ett mål och oftast en på natten mot fyra gånger per dag och ett mål gröt som hon brukar. Blev en seg och mysig morgon med massa gos i sängen och sen i soffan framför TV:n. Vid halv två åkte jag till stallet och red Dandy. Han va precis lika pigg och fresh som han vart hela veckan. Blev en sväng i skogen i dag igen i skritt och trav. Är jätte roligt att han mår bra igen men är lite orolig att hältan ska komma tillbaka med tanke på hur dålig han var för bara ett par veckor sen. Får väl hålla tummarna och försöka att inte tänka så mycket på det utan bara konsentrera mig på att sätta i gång honom. Är iaf jätte tävlings sugen och har börjat titta på lite småtävlingar i Mars. Tänkte börja med att starta någon lokal 1 meter eller 1.10 har inte tävlat på ett år i Mars så känns som en bra början även om det är lite lågt. Vågar inte ge mig på något större då jag vill att vi ska få en bra början. Allt detta hänger förståss på att han får fortsätta vara frisk.


Har fastnat i filmen nätet med Sandra Bullock (eller hur hon stavas) så tänkte återgå till den. Dock känner jag att jag borde plugga, men vem orkar det halv tolv på en lördagkväll.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards