Fie

Alla inlägg den 22 november 2010

Av sofie andersson - 22 november 2010 23:13

Dagen började riktigt bra. Meija sov ända fram till nio i morse så fick sovmorgon :) Efter att vi ätit frukost och gosat sov hon en stund till. När hon vaknade åkte vi till stallet och jag red ut Dandy en sväng, mamma och Meija fixa i stallet. Var svin kallt ute och gick bara att skritta eftersom det va sten hårt och knöligt =( Men det gick bra och han klev på ordentligt. Sen blev det en sväng hem till mamma innan jag åkte hem. Tänkte laga töcken men blev inte så för Zai ringde och frågade om hon och Olof kunde komma över. Så när vi kom hem kom Zai, Olof och hundarna på besök. Blev dricka te och skitsnack men va mysigt. Är alltid roligt när de tittar in. Dessvärre ville inte Meija sova så stackars Jonas nattade Meija i princip hela tiden.


Det va jätte gulligt att du lyssnade och har ansträngt dig nu när jag har känt mig ensam Zai. Tack så jätte mycket! Hade känt mig rätt misserabel om du inte hälsat på de sista dagarna. Blir lätt isolerad här och ibland är det svårt att bryta. Fast jag vet att mycke ligger hos mig och jag ska också bli bättre på att höra av mig.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards