Fie

Alla inlägg den 18 november 2010

Av sofie andersson - 18 november 2010 21:50

Är så trött så att ögonen håller på att slå igen =( Borde plugga lite till men orkar verkligen inte. Har inte alls kommit så långt med plugget i dag som jag hoppats. Har bara skrivit ca 1/2 svar och plockat fram info till nästa fråga. Jag som hade hoppats på att bli klar med fråga tre i dag men det blev jag inte. Vet inte riktigt vart dagen har tagit vägen, känns som om timmarna bara rusat förbi. Har iaf hunnit leka med Meija en hel del och skrittat ut Dandy en sväng i skogen. Dandy va lite fånig eftersom det va mörkt när vi gav oss ut men blev inga större problem iaf. I morgon blir dagsupplägget det samma som i dag, plugga, Meija och Dandy. Egentligen skulle jag bara behöva sitta ner hela dagen och beta av allt plugg men fungerar inte så med småbarn och hästar men, men man prioterar ju det viktigaste först och då kommer skolan sist åtminstonde av de tre sakerna :P Nu ska jag lägga mig och sova brevid Meija <3

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards