Fie

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av sofie andersson - 17 februari 2011 21:22

Det är redan torsdag, får lite ångest av att veckan har gått så fort. Har inte alls hunnit med så mycket som jag önskat men så kan det va ibland. Har blivit mycket plugg i dag. Har snart läst klart alla sidor. Målet var att läsa klart alla i dag så jag kunde börja skriva i morgon när Meija sover middag. Nu är jag dock så trött i huvudet  så jag tror inte jag orkar läsa de sista sidorna men vi får se. Meija vägrar dessutom att somna. Jag gick och la henne vi halv åtta och då somna hon. Sov sen i ca en halvtimme och sen vaknade hon igen. Efter det har Jonas försökt fått henne att sova men hon vill inte alls. Tog upp henne några minuter för en stund sedan och nu ligger hon själv i sin säng. Hon har inte sagt något än så men lite tur håller hon på att somna, nej nu hörde jag henne precis. Hon är inte ledsen iaf vilket är skönt.


Han med att åka till Dannis en sväng men ble inte så länge. Jonas och Meija följde med så fick skynda mig. Dessutom hjälpte Jonas mig med vatten och att lunchfodra hästarna så gick fort. Dandy ser iaf pigg och glad ut. Han har ingen feber, är inte halt och såret ser jätte fint ut så med lite tur kan jag börja rida i princip som vanligt när jag klippt stygnen på lördag. Tänkte skritta och trava ut honom några dagar om underlaget tillåter så han får lite mjukstart. Om såret inte verkar ta någon skada börjar jag rida mer ordentligt på tisdag eller onsdag nästa vecka.


Nu ligger Meija och skrattar för sig själv i sovrummet så tänkte gå in och kika vad hon håller på med.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards