Fie

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av sofie andersson - 8 februari 2011 23:42

Meija vaknade av någon annledning 03.00 i natt och ville inte somna om så jag fick bara ca 3 timmars sömn ni kan ju gissa hur pigg jag vart i dag. Dessutom har jag vart småfebrig och haft ont i halsen, jätte mysigt. Så har mest suttit framför TV:n. Blev dock en liten sväng till affären så något har jag gjort iaf. Jonas var ledig i dag så fick ordentligt med hjälp med Meija vilket va skönt.


Pappa fixade stallet och mamma red ut Dandy en sväng så jag kunde vila. Är tur att jag har dem. Vad skulle jag annars göra när det kör ihop sig. Pappa fyllde dessutom år i dag så massa grattis till honom. Lulles flickvän Cattis fyller också i dag så grattis till henne med. Nu blir det krypa i säng för i morgon kommer hovslagaren och sen måste jag packa in för London resan på torsdag. Ska bli så skönt att komma i väg ett par dagar.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards