Fie

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av sofie andersson - 6 februari 2011 22:17

Blev årets första träning i dag med Dandy. Blev dressyr för Kicki i ridhuset hemma. Trodde att både han och jag skulle bli helt slut och att vi skulle tappat jätte mycket men gick riktigt bra. Dandy var ganska mjuk från början och släppte ganska fort så han blev jätte mjuk och fin. Jag orkade rida på riktigt bra, hade inga större problem med att sitta tillbaka och va stilla i handen. Kändes skönt att allt fungerade.


Han även in med allt skolarbete i tid. Lämna in sista i dag så nu är det avklarat. Nästa vecka har vi inga skrivuppgifter men massor att läsa men det passar rätt bra eftersom jag ändå ska sitta på ett flyg fram och tillbaka till London. Jag, Meija, mamma, pappa, farmor och min faster ska hälsa på Lukas och cattis över helgen. De andra ska se på fotboll och lite sånt men jag planerar att mest ta det lugnt med Meija och sen shopa en del :P Älskar att handla kläder i London eftersom det finns så mycket. Jag har dessutom sett alla severdheter förut så behöver inte stressa runt på det. Nu ska jag sova...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards