Fie

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av sofie andersson - 5 februari 2011 20:19

Har haft fullt upp sista dagarna med massa ridning och plugg. Har fortfarande en hel del plugg kvar måste skriva två komentarer till mina kurskamraters inlägg senast i morgon. Tänkte ta tag i det snart men är trött och omotiverad som vanligt. Tycker visserligen att jag läser ett intressant ämne men hatar seminariumen, vill bara läsa och skriva pm inget annat.


De sista dagarna har vart fulla med ridning. Nu börjar jag känna mig riktigt motiverad igen. Dandy är jätte mjuk och fin samt riktigt pigg. Känns som om detta kanske kan gå vägen iaf. I morgon ska vi har vår första träning sen jag satte i gång honom igen. Blir dressyr för Kicki, tror det kommer gå bra men med största sannolikhet kommer vi vara trötta i slutet :P I dag red jag dessutom Amelies Felicia va jätte roligt att rida en annan häst men märkte att jag inte har fått tillbaka alla magmuskler. Har svårt att sitta tillbaka ordentligt vilket märktes i galoppombyterna. Blir till att träna magen med andra ord. Får sätta mig själv i hårdträning inför tävlingssässongen. För tävla ska jag. Saknar det som tusan. Ska försöka hoppa Dandy något i nästa vecka och sen är det dags att börja träna på riktigt igen.


Nu ska jag krypa ner framför TV:n med en kopp te. Plugget får nog vänta till i morgon eftermiddag. Kanske att jag orkar skriva en kommentar i kväll men bara kanske...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards