Fie

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av sofie andersson - 1 februari 2011 21:13

Hade en plan för dagen, den fungerade inte. Hatar när det blir så känner mig så fruktansvärt dålig när jag inte klarar av målen jag satt upp för dagen. Jag hade tänkt att läsa klart allt inför seminariet i morse. Åka till stallet på eftermiddagen och sen tvätta och fixa i hallen. Jag han inte läsa klart i morse. Dels för att jag trodde att jag hade ca 100 sidor kvar att läsa, hade nästan 200. Den sista boken som jag beställt dök inte upp vilket gör att jag absolut inte kunde läsa den. Så hela dagen gick åt till att läsa och börja skriva på seminariet så han i princip inte med något annat. Bara att leka och pussa på Meija. Dessutom hara jag jätte ont i huvudet och fryser, så jag blir säkert sjuk. Dandy fick tre dagars vila i med detta. Visserligen va det planen från början men jag hade ändrat den och då vill jag inte behöva ändra tillbaka... Nu har han iaf nog med vila och jag har fått ett dåligt samvete för att han fick stå igen. Måste gå tillbaka och plugga igen behövde bara beklaga mig. Fattar inte varför jag alltid måste känna mig dålig och få dåligt samvete så fort det inte blir som jag tänkt mig. Borde tagit det där studieuppehållet som jag tänkte. Fast nu är det bara att bita ihop och plugga den här terminen ut...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards