Fie

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Mammamys

Av sofie andersson - 11 december 2010 21:40

Åkte hem till mamma i går så blev mys kväll med henne och Meija. I dag åkte vi till stallet och tog en promenad med Dandy och Elliot i det fina vädret. Han va inte lika gallig i hasorna i dag så förhoppningsvis är han bara lite överansträngd. Täkte att jag skulle promenera med honom i morgon också och därefter skritta honom uppsuttet i en vecka. Förhoppninsvis är han ren efter det så jag kan börja rida ordentligt igen. Tänkte passa på att låta Johan gå igenom honom också nu innan jul så han inte är låst någonstans. Har funderat på om man kanske skulle köpa back on track hasskydd åt honom. Han har benlindor och en ryggpadd i det och de fungerar jätte bra så kanske skulle de hjälpa honom att bli bättre i hasorna också. Är det någon som har använt deras hasskydd? Har de bra passform eller glider de ner? Ska nog beställa dem iaf, allt som kan göra honom bättre är värt att testa.


Jag har glömt att säga att jag och Meija har vart med i tidningen. Här är länken om någon vill kika http://www.dt.se/familj/article814990.ece va den 29 november vi va med. Är jag, Meija, pappa, farmor och min gammelfarmor. Synd bara att jag ser ut som ett mongo på bilden, men man kan ju inte få allt här i världen :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 9 februari 2016 11:39

Jag var på simlektion i går med Meija på Valmobadet i Kolbäck. Hon går första terminen där och det är jätte bra. Meija kan vara lite försiktig men ledarna stöttar och uppmuntrar så att hon vågar prova nya saker i vattnet vilket är helt fantastiskt at...

Av sofie andersson - 2 januari 2015 00:53

Äntligen har jag fått lagt 2014 bakom mig och kan blicka framåt mot ett nytt förhoppningsvis bättre år. För mig har det gångna året varit riktigt kasst på många sätt. Jag har vart sjuk större delen av det. Förlorade min älskade vapendragare och hund ...

Av sofie andersson - 15 maj 2014 11:44

  Jag är så ledsen och sjukt besviken på delar av Sveriges befolkning. Sista tiden har en storm som går ut på att tysta människor, motverka yttrandefriheten och kränka ”feltänkande” pågått. Jag trodde att de allra flesta i vårt land var...

Av sofie andersson - 19 december 2013 22:40

Jag är ledsen, trött och oförstående. Varför måste vi människor ständigt leta efter en syndabock? Har sett diverse karikatyrer och elaka bilder på alla möjliga personer som har florerat på facebook senaste veckorna. De allra flesta har föreställt vår...

Av sofie andersson - 13 december 2013 16:23

Individualism och kapitalism har spritt sig som en löpeld över världen. I samband med detta ökar klyftorna, splittringar, otryggheten och den psykiska ohälsan. Vi har inte längre någon naturlig trygghet i våra medmänniskor. Vi måste lita till oss sjä...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards