Fie

Alla inlägg den 4 december 2010

Av sofie andersson - 4 december 2010 23:14

Hade en riktigt bra kväll i går. Började med att ja, Jonas och Adde spelade lite playstation move och drack vin. Sen bar det av till Olof och Zaidy. Där var redan ett helt gäng och det blev en jätte trevlig förfest. Blev inte värsta, värsta partystämningen men det va jätte roligt framförallt att träffa alla, va ett tag sen. Sen bar det av till BMB. Va hyffsat kul där också men betydligt roligare på förfesten. Vi va hemma någon gång vid tre och trotts att jag inte var särskilt full var jag helt slut.


I da har det mest blivit en slapp dag. Jag, Jonas, Meija och Adde har spenderat dagen med att spela. Va väldigt skönt att strunta i alla måsten och bara slappna av. Dessutom gick det bra att varva spelandet med massa mys med Meija i soffan. Nu har Adde och Jonas dragit ut, tror de skulle till Bill och Bobb. Meija sover sen länge och jag sitter och myser framför TV:n med te.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards