Fie

Alla inlägg den 9 december 2010

Av sofie andersson - 9 december 2010 23:08

Fortfarande febrig =( Har vart en fruktansvärt seg dag. Även om Meija vart jätte duktig i dag också hade hon en stund på eftermiddagen så hon va jätte trött och lite grinig. Normalt brukar det inte vara någon fara men i dag va det riktigt jobbigt. Ville bara sova för det kändes som om huvudet skulle sprängas men Meija ville absolut inte sova. Ja, ja man får väl ta sådant när man är mamma.


Mamma var jätte snäll och red ut Dandy lite lugnt i skritt och trav i dag. Han skulle ta det lugnt efter träningen i går men jag låter alrig hästarna stå efter en träning. Detta för att de inte ska bli stela om de har lite träningsverk. Han hade iaf vart pigg och glad sa mamma. Vi får se om jag kan rida i morgon, hoppas det om inte annat kanske jag kan tömmköra honom en sväng. Har jag feber blir det nog inget av det men är jag bara förkyld och tung i huvudet går det ju.


Håller på att försöka lista ut julklappar men det är inte lätt. Har några förslag men får se om jag hinner fixa det innan jul. Som vanligt är jag lite sent ute =( Nu blir det sängen. Meija sover sen länge i vår säng tillsammans med Katten och Jonas har sovit här bredvid mig i soffan i säkert två timmar.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards