Fie

Alla inlägg den 8 december 2010

Av sofie andersson - 8 december 2010 22:37

Här kommer lite bilder från när hon är mellan ca 8 och 12 veckor ät snart 15 veckor nu.

              

Av sofie andersson - 8 december 2010 22:26

Då har man lyckats blivit sjuk igen =( Får väl skylla mig själv när jag i går red ut i på tok för lite kläder i 15 minusgrader i går. Mamma och Jonas sa att det va rätt varmt, typ bara ett par minus så jag tog inte tjockaste jackan och struntade i täckbyxorna. Så efter att ha galopperat i snön på fälten och blivit svettig och sen skrittade hem kan man lugnt säga att jag blev kall. Så i morse när jag vakna hade jag feber och ont i huvudet. Det va lite synd eftersom det va meningen att jag skulle hoppträna i dag men Tessan tränade Dandy i stället så han fick iaf hoppa. Det hade gått bra för dem men hade varit jobbiga övningar så Lina sa att han skulle ta det lite lugnt i morgon. Det passar väldigt bra eftersom jag då kan skritta ut honom en sväng, vilket jag klarar även med feber.


Meija har vart super duktig i dag. Jag har vart helt däckad men hon har lekt massor själv och vart jätte glad hela dagen. Är tur att hon är en så fruktansvärt snäll unge. Hade inte fungerat i dag annars. Hon va lite grining fram på kvällen när hon skulle sova men då hade Jonas kommit hem så han kunde ta henne. I övrigt har hon börjat härma jätte mycket. Är svårt att förklara allt hon härmar men hon är fruktansvärt söt.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards