Fie

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av sofie andersson - 16 maj 2011 23:23

Va till Mälarkliniken för att kolla upp Dandys ben i dag. Han hade inga nya röntgenförändringar vilket va skönt och klarade böjprov och longering bra, så enligt Maria kan jag börja belasta honom lite mer nu  =) Känns jätte roligt att sätta upp mål och börja träna och tävla lite mer på allvar igen. Blir en sväng till sura på lördag för att hoppa 1 meter och eventuellt ett inhopp i laget på söndag. 


I övrigt är det riktigt rörigt i stallet nu. Massa tjaffs och känner att det tar på mitt humör. Har blivit två sidor och jag tänker inte välja. Vägrar att sluta prata med någon eller några när jag knappt vet vad det handlar om. Skulle önska att alla bara kunde ta det lite chill och prata med den eller dem man har problem med istället för att prata om det. Jag föredrar iaf att människor pratar direkt med mig istället för om mig. Dewt ska vara roligt att vara i stallet och jag tror många inte tycker det just nu. Däremot så verkar det vara förändringar på gång vilket är positivt. Jag hoppas att Isabelle tar över stallet så vi får lite ordning och reda. Hennes pappa är jätte snäll och trevlig men det behöver till en tuffare ledare och lite modernitet och det tror jag Isabelle kan fixa bättre som det är nu. Väntar iaf spänt på informationsmötet så vi får veta vad som händer. 

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards