Fie

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av sofie andersson - 5 maj 2011 23:20

Tänkte att jag skulle göra massor i dag men så blev det inte. Fixade stallet och red på banan en sväng, mycket mer blev det inte. Tänkte dammsuga, skura golven och åka och handla färg men när jag kom hem var Sanna, Jamie och Tessa här så han inte med något av det. Får försöka fixa allt det där i morgon. Ska kolla om pappa kan tänka sig att fixa stallet för då kanske jag till och med hinner till hälla en sväng. Jamie ska vara här en sväng runt lunch också vilket blir kul. Hoppas bara att han inte är sjuk. Hörde att han spytt när han kom hem härifrån så hoppas verkligen att han inte är magsjuk. Vill inte bli magsjuk när jag har så mycket planer för helgen och absolut inte ha en magsjuk Meija. Det är väl bara att vänta och se. Nu blir det till att fixa det sista innan jag stupar i säng. Borde ha lagt mig för flera timmar sen men fastnade på spotify med att göra en ny spellista.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards