Fie

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av sofie andersson - 3 maj 2011 22:34

Det går bra för mig känner jag. Träffade läkaren i dag, har magkatarr. Har fått medicin utskriven men blir det inte bättre ska jag ringa så de får göra en gastoskopi, eller hur det nu stavas. Hoppas verkligen att det blir bättre så jag slipper få en kamera nerkörd i halsen. Är så typiskt mig att åka på sån här skit, det är tur att jag aldrig åker på några allvarliga grejer men skulle va skönt att slippa allt det här småtjaffset också. 


Valborg var förresten trevligt, enda som va lite tråkigt va att Meija fick för sig att vakna vid ca halv tre och inte kände för att somna om. Va så fruktansvärt trött men fick inte sova mer än kanske en halvtimme före sju. Sju klev Jonas upp med henne så jag fick några timmars sömn. Kan säga att både Meija och jag var rätt trötta kvällen efter. 


Borde egentligen gå och lägga mig men har ingen lust att ta tag i sakerna som behövs göras innan. Måste hänga tvätt, plocka ur och i diskmaskinen, ge katterna blötmat, byta katt lådand och göra i ordning mig själv innan så drar på det. Hatar när det blir så mycket måsten på kvällen. Vill inte ta tag i dem så väntar in i det sista så kommer alltid i säng så sent. Hatar när jag skjuter upp grejer i stället för att bara göra dem direkt.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards