Fie

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av sofie andersson - 27 juni 2010 22:00

Nu har jag gått 29 hela veckor med min lilla bebis. Längtar fruktansvärt efter att den ska komma ut samtidigt som jag är rädd. Är rädd för att någit ska gå fel eller för att jag inte ska vara en tillräckligt bra förälder. Mest är jag dock rädd för situationen mellan mig och Jonas. Den har vart väldigt ansträng en stund nu åtminstonde från min sida. Jag orkar inte riktigt involvera honom i något och blir mest irriterad utan att han egentligen har gjort något. Känner att jag vill skrika åt honom samtidigt som jag bara vill att han håller om mig och tröstar mig. Det är väl hormnerna som spökar antar jag. Vet i alla fall att jag inte gillar det här mellan läget där han varken är med fullt ut eller inte alls. Vill att det ska vara antingen eller...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards