Fie

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av sofie andersson - 5 juni 2010 00:08

I dag satte mina värkar i gång, 14 veckor för tidigt. Efter akut besök på förlossningen blev jag hemskickad med total sängvila som ordination, jätte roligt! Har inte värkarna avstannat av sig själv tills i morgon måste jag upp igen. Troligen kommer de avstanna och bebisen mår bra just nu men det är påfrestande. Dels för att jag inte var mentalt förberedd på att det skulle starta så här tidigt och sen är jag orolig att hon ska komma ut nu så det blir något fel på henne. Sen är det ansträngande fysiskt att ha verkar och jag får ont i ryggen och blir rastlös av att vara still. Håll tummarna för mig nu så försöker jag berätta hur det går i morgon.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards