Fie

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av sofie andersson - 17 juni 2010 22:15

Jag har alltid varit en otursfågel som ständigt gör mig illa och blir sjuk men jag har alltid utsatt mig för ganska mycket också. När jag blev gravid tvingades jag att vara försiktig och ta det lugnare men till vilken nytta då? Jag har aldrig gjort mig illa så mycket på så kort tid som nu. Har redan lyckats åkt av hästarna tre gånger vilket först resulterade i att jag slutade hoppa efter två och när jag åkte av när jag va ute och skrittade så slutade jag rida helt. Trotts detta fick jag problem med värkar vilket gjorde att jag blev beordrad att ta det jätte lugnt och det har jag verkligen gjort. I dag skulle jag bara ta in hästarna och jag fattade inte riktigt vad som hände men sparkad blev jag. Två stod vid mig och de andra två tio meter bort sen tog det mindre än en sekund sen va de andra två precis vid mig och tjaffsade med de två hästar som stod på andra sidan om mig och jag hamnade i mellan. Som tur va blev jag slagen med ett framben och inte regelrätt sparkad för då hade det kunnat gå riktigt illa. Jag blev träffad på höften och strax ovanför så nu är jag blå och öm. Har svullnat rätt fint också. Orkar inte vara försiktig längre för det hjälper ju inte!

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards