Fie

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av sofie andersson - 11 juni 2010 21:29

I dag tog Lukas och Jocke studenten så det har varit full fart hela dagen. Farmor kom redan i går och i dag var hela släkten här från ca ett till sex och innan det va vi och kollade på när killarna sprang ut. Är riktigt trött nu efter allt ståhej, pallar inte riktigt att ha fullspäckade dagar nu när jag är så stor. Det var iaf trevligt och jag tror båda killarna var nöjda med dagen.


I dag är det dessutom tre månader kvar till BF och jag går in i v.28 i morgon vilket känns jätte skönt. Nu börjar jag kunna skymta slutet på min graviditet och början på mitt liv som mamma. Längtar verkligen jätte mycket tills det att jag får hålla i min lilla bebis <3

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards