Fie

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av sofie andersson - 7 juni 2010 21:54

I dag har jag skrivit på papprena till min nya lägenhet =) Har köpt en trea på 87 kvm på Bjurhovda. Kanske inte bästa stället att bo på men lägenheten är fin, det finns många grönområden och lekparker så det är barnvänligt. Dessutom är det 200 m till dagis så det blir nog jätte bra. Känns skönt att ha det klart i varje fall. Så nu väntar jag på att få tillgång till den, vilket blir senast 1 juli.


Är fortfarande mer eller mindre sängliggande men tar mig för lite små projekt även om jag egentligen ska hålla mig still. Kanske vågar jag till och med åka ner på stan och fika i morgon med Kattis. Skulle vara jätte kul om jag kunde göra det =)

Av sofie andersson - 7 juni 2010 00:45

Nu har det hänt massa saker som har otroligt stor betydelse så jag vet inte vart jag ska börja eller vad jag orkar skriva i kväll. Kan säga att jag av hela mitt hjärta önskar att allt löser sig och framförallt att mitt barn ska födas friskt och starkt samt att Petter ska bli återställd. Ska försöka berätta allt i morgon...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards