Fie

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av sofie andersson - 26 mars 2011 23:12

Känner mig allmämnt nere och negativ i dag. Är fortfarande sjuk, är super förkyld och hostar lungorna ur mig. Har jätte mycket kvar på hemtentan men kommer ingen stans. Jag läser och läser men hittar inga vettiga svar på frågorna men det är antagligen för att jag har svårt att konsentrera mig. Dessutom  är jag fruktansvärt trött men kan inte sova. Har som ni förstår inte fått något vettigt gjort i dag. Va ute i stallet nu på kvällen och red men annars har dagen bara försvunnit utan att något blivit gjort. Stressen över att inte ha fått något gjort börjar komma krypande så kommer antagligen inte kunna sova. Vet att jag bara borde bita ihop och skärpa mig men har ingen motivation till att göra det. Bara för att göra allt ytterliggare lite jobbigare är Sigrid borta. Hin har vart borta i ca 2 dygn vilket aldrig hänt förut =(


Märker hur gnälligt det här inlägget blev så lägger ner och kryper till sängs i stället. Kanske kan jag få lite sömn i natt.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards