Fie

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av sofie andersson - 3 mars 2011 23:18

Tycker att jag har hållt igång hela dagen men har inte fått så mycket gjort. Har läst klart alla sidor som vi skulle läsa i skolan den här veckan men har inte hunnit skriva mitt seminarieinlägg, vilket jag hade hoppats på att hinna. Har haft väldigt lite egentid eftersom Meija vart vaken större delen av dagen är väl därför jag inte hunnit skriva. Har iaf handlat så nu har vi ordentligt med mat hemma för de kommande veckorna men som vanligt fick jag inte tag i allt. Enda stället som verkligen har allt man behöver är Maxi men han inte dit i dag. Gud vad jag känner mig som en gammal tant. Sitter här och skriver om vilken mataffär som är bäst :P Vad har hänt med mig, får bli skärpning!


I morgon står iaf plugga, en sväng ner på stan, köpa nya ristövlar och rida på agendan. Så blir förhoppningsvis en lite mer händelserik dag än i dag. Fast som vanligt beror allt på Meija. Vilket humör hon är på osv. Men troligtvis kan vi hålla oss till planeringen så länge hon inte blir mer förkyld än vad hon redan är.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards