Fie

Alla inlägg den 13 april 2010

Av sofie andersson - 13 april 2010 23:30

I morgonbitti måste jag kliva upp klockan halv sex för att kunna vara i stallet halv sju. Vi har fått tid för Dandy på Mälarkliniken klockan halv nio och eftersom det ligger i Sigtuna tar det nästan en och en halv timme att köra så vi måste lasta vid sju. Är lite orolig att han ska ha blivit sämre i sina bakknän men förhoppningsvis är det bara en inflamation. Han är så himla levnadsglad och jag kan inte tänka mig att vara utan honom. Så håll tummarna för oss nu.

Av sofie andersson - 13 april 2010 00:07

Äntligen är tentan avklarad. Nu återstår två föreläsningar och ett pm den här veckan. Ska försöka ta tag i det i morgon om jag hinner. För på onsdag ska jag till mälarkliniken med Dandy. Jag har en fruktansvärd hoppabsitens och hatar att han står skadad. Han kommer säkert bli frisk lagom tills att jag är så stor att jag inte kan rida längre. Kan någon ge mig en annan häst att hoppa och tävla så länge? Känner mig verkligen i ett akut tävlingsbehov just nu.


I övrigt är jag rätt trött. Va pigg på dan och försökte vara ute i solen så mycket som möjligt. När jag va ute och under tiden jag skrev på tentan kände jag mig ganska pigg men så fort den va innlämnad försvann all energi. Nu känner jag mig bara trött och lite halv sorgsen- Vet inte varför bara är det. Ska försöka sova nu och hoppas att jag är gladare i morgon.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards