Fie

Alla inlägg den 11 april 2010

Av sofie andersson - 11 april 2010 23:18

I dag är det exakt fem månader kvar till min beräknade förlossning. Det känns ganska så långt om man tänker månads mässigt men det kommer säker gå fort. Hoppas det iaf vill ju träffa bebisen nu inte ha den i magen! I övrigt vill jag hoppas och rida ordentligt. Känns jätte segt att Dandy är halt nu när jag inte kan rida så många månader till. Ville ju ta vara på det jag kunde av tävlingssässongen men så blev det ju inte. Har abstenens redan nu så vi får väl se hur länge jag klarar mig. Målet är iaf att vara ute på tävlingsbanorna igen i oktober om det inte blir några komplikationer vid förlossningen.


Måste försöka sova lite nu så jag orkar med stallet i morgonbitti och sen skriva klart den idiotiska tentan som ska in. Efter det måste jag försöka skriva klart ett pm och sen ska jag ta en helt skolfri dag!

Av sofie andersson - 11 april 2010 00:18

Är helt fast i min hemtenta, jag jobbar på den konstant men har fortfarande massa kvar. Känns som om jag inte kommer någonstans =( Dandy är fortfarande halt. Har inte blivit någon förbättring alls trotts att han fått butta i tio dagar så nu blir det att åka till mälarkliniken. Hatar att ha halta hästar och framförallt när Dandy är halt för han blir så rastlös. Tycker så himla synd om honom. Måste försöka sova nu så att jag orkar med hemtentan i morgon...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards