Fie

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av sofie andersson - 22 juli 2010 21:53

I dag är man i 32+4, känns som att det börjar närma sig. I dag har inte vart någon bra dag. Den började super med solsken och mys innan Jonas gick till jobbet men sen gick det utför. Har haft ont i nedre delen av magen och massor med förvärkar. Sen har jag känt mig trött och hängig samt att mina fötter har svullnat till en oroande storlek igen. Borde inte klaga för det kunde vart värre men känner mig misserabel och eländig.


Om man bortser från dagen gravid koplikationer är jag dock rätt nöjd med tillvaron. Jag och Jonas kommer bra överens för stunden, det är inte allt för varmt ute och Dandy börjar komma igång ordentligt igen. Är aningen stressad över lägenheten men det händer iaf något där. Mår jag bättre i morgon ska jag försöka få bort de sista tapeterna i vardagsrummet. Är en hel del för arbete kvar men har valt tapeter till köket, hallen och vardagsrummet =) Köket är dessutom spacklat och slipat. Är det någon som vet någon som kan slipa parketgolv får ni gärna höra av er för mitt vardagsrumsgolv skulle behöva en omgång.


Ska försöka sova nu.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards