Fie

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av sofie andersson - 18 juli 2010 15:12

I dag har jag gått 32 hela veckor och har 7 veckor och 6 dagar till BF. Det känns fortfarande väldigt overkligt att jag ska bli mamma, men jag längtar. Tänk att jag om mindre än två månader håller min och Jonas bebis =) Jag börjar mer och mer överväga att jag kanske vill ha en seriös relation med Jonas. Vet inte i fall han känner det samma men jag saknar honom när han inte är hos mig och älskar att vara runt honom. Som i morse låg vi bara och kramades och såg på Bones och det kändes helt rätt, men vi får se vad som händer.


I övrigt har jag ont i nedre delen av magen. För det mesta bara som mensverk men kanske fem tio gånger om dagen hugger det till ovh det känns som om jag ska gå av på mitten. Den intensiva smärtan håller bara i sig några minuter så har inte velat besvära förlossningen. Nu har jag även fått ont i underlivet så börjar misstänka att jag dragit på mig en urinverksinfektion eller något så borde nog ringa. Ska vänta till i mogon i vilket fall som hellst hade jag tänkt.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards