Fie

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av sofie andersson - 10 juli 2011 00:53

Meija har äntligen blivit bättre nu. Hon har vart feberfri både i går och i dag och är mycket piggare. Hon äter fortfarande dåligt men nu äter hon lite i alla fall så det är jätte skönt. Blir hon inte akut sämre kommer vi kunna åka i morgon som planerat. 


Sitter fast här framför datorn i stället för att göra något vättigt. Hellst skulle jag väl sova och i andra hand packa men harr fastnat här i någon form av dödläge. Jonas är nere på power meet och även om jag gärna följt med kommer jag vara glad i morgon att jag va hemma med Meija i stället. Va ner en sväng i går och jag vet att jag inte längre pallar att dricka två dagar på rad. Va en ganska intressant kväll med många händelser, både bra och dåliga. Hade trevlikgt i det stora hela men va sent att jag kom ut så sent. Va kvar hos mamma och pappa tills Meija hade somnat och sen fastnade pappa och jag i bilkö när han skulle skjutsa in mig så blev rätt efter alla andra i drickandet. I dag är jag glad för det men va lite tråkigt att jag inte va i fas med de andra. Blir oftast roligare om alla är på ungefär samma nivå. Nej nu måste jag skärpa mig och packa så vi kan åka till Grekland i morgon.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards