Fie

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av sofie andersson - 1 augusti 2011 22:46

Har haft en riktig skitdag rent ut sagt. Meija har vart jätte ledsen hela dagen, tror hon har ont i magen men är inte säker. Så hon har gråtit och skrikit större delen av dagen och jag försökte med allt men inget dög någon längre stund. Dessutom kunde hon inte somna på dagen så blev övertrött vilket gjorde det ännu värre. Känner mig så maktlös när jag inte kan hjälpa henne och tillslut blir jag frustrerad och irriterad. När man har prövat allt och inget fungerar och man har hört ett konstant missnöje i flera timmar blir man less. Eller jag blir i alla fall. Det spelar ingen roll att jag älskar henne massor och vill göra allt för att hon ska va glad till slut ville jag också bara sätta mig ner och gråta. Ja, ja hon blev lite gladare på kvällen och så ofta har hon inte sådana här dagar så får väl glädjas åt det. Nu ska jag se på criminal minds innan det är dags för sängen.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards