Fie

Alla inlägg den 1 september 2011

Av sofie andersson - 1 september 2011 23:13

Har vart sjuk i en vecka är därför jag vart dålig på att uppdatera här. Är inte bara jag som vart sjuk utan verkligen hela mi familj. Lukas blev sjuk för drygt två veckor sen när Lukas blev frisk blev Jonas sjuk det va förra måndagen. Natten mellan onsdag och torsdag fick Meija feber och bllev dunder förkyld och hostade. På torsdagen fick jag feber, under fredagen blev jag super förkyld, fick hosta och halsont. Mamma blev sedan sjuk på söndagen d Meija blev feberfri. Jag var feberfri i tisdags så åkte till stallet och fixade och red, i går hade jag feber igen. Går väldigt bra för oss som ni hör! Blir förbannat less på det här, har verkligen inte tid. Är mitt uppe i renovering av lägenheten och hästen ska flytta i morgon. Har inte hunnit packa någonting och absolut inte hunnit flytta något. Dessutom ska vi försöka hålla kalas för Meija på lördag så behöver storstäda. Känns varken som om jag har ork, lust eller tid men bara att bita ihop. Det värsta är att jag säkert kommer vara sjuk en vecka till om jag sätter i gång och stressar för att hinna med allt i morgon...

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards