Fie

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av sofie andersson - 27 juni 2011 22:19

I dag är en sån här dag då jag tänker alldeles för mycket. Känner mig orolig inför framtiden och vet inte hur jag ska lösa ut saker. Finns så mycket jag vill göra men måste prioritera då tiden och orken inte räcker till. I bland funderar jag på att bara ta med mig Meija och fly någonstans, så jag slipper alla jobbiga val och vägskäl. Känns jätte jobbigt att behöva bli vuxen på riktigt. Välja utbildning, yrke och kanske få prioritera bort saker som hitills alltid varit en del av mitt liv. Jag vill helt enkelt inte välja bort något, men vet att ett dygn bara har 24 timmar så jag hinner inte allt. Ger upp för dagen och går och lägger mig. Förhoppningsvis kan jag sova och allt känns bättre i morgon.

Presentation


Jag heter Sofie och bor i Västerås tillsammans med min sambo Jonas och vår dotter Meija. Den här bloggen handlar om hur jag får mitt liv som småbarnsförälder med flertalet sjukdomar att gå i hop med jobb, plugg och intressen. Delar även med mig av tankar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards